[Epitesz-barkacs] konnyuszerkezet es szel

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 6., V, 14:03:58 CEST

Épp tegnap este a Discoveryn volt az a műsor, amiben mindenféle
'tragikus' videofelvételeket mutatnak. A kölykök elmentek viharvadászni,
és lefilmeztek egy 4-es erősségű tornádót. Teljesen úgy nézett ki, mint
a horrorfilmeken amikor kevereg egy olyan hatalmas, felhőszerű valami, a
házakat úgy tépte szét, mintha rendesen felrobbantak volna.

Aztán jött egy másik felvétel, amerikai katonák készítették vízalatti
kisérleti atomrobbantáson. Ilyen érdekes jelenséget még nem láttam.

Szerencsére :( Egyiket sem szeretném, hogy a földgolyónknak ezen a
részén megtörténjen.

Gábor