[Epitesz-barkacs] vaskályha

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 6., V, 17:25:24 CEST

2009.09.06. 16:56 keltezéssel, szepygab at gmail.com írta:

> Egy jó darab nagy kincs

Kívülről nagyon szép állapotban van, a belseje is (a samottok) teljesen
használatlannak látszik. De lehet, hogy felújítás történt. Kalor a
márkája. Ha valaki ismeri ezeket, mikor, hol gyártották?

> Nem lehet valami laposvasból megcsinálni? Bizonytalan mikor jön
> szembe, és gondolom addig is használnád. Ikeában van kerámia fiókhúzó
> gomb, azt rászerkesztheted fogónak.

Találtam itt egy darab 2-es alulemezt, kimarok abból egy klasszikus
cserépkályhanyitó-formát. Annyira merevnek tűnik, amennyire ide kell.

> Már akkor lezárták, amior parázzsá égett a fa, így lassabban hamvadt
> el, tovább tartotta a meleget (persze kisebb leadott teljesítménnyel -
>  mielőtt Józsitól kikapunk :-)

Láttam webshopokban a füstcsőbe való huzatszabályzót, ha kapok valahol
ilyen kis méretben, meg van oldva!

Gábor