[Epitesz-barkacs] Gyalu

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 6., V, 22:57:34 CEST

HEllo,

a skil manapsag mar nem garancia semmire.

tobben eskudnek a tescoban neha 4000 korul kaphato masszivabb darabra, nekem nincs.

szerintem a kovetkezok szamitanak:
 - megfordithato cserekes, amit nem lehet koszorulni, hanem gyarilag meret. nem kell allitgatni, olcso, es eleg tartos.
 - az elso talp es annak allitokaja normalis legyen. ne billegjen a talp, masszivan legyen parhuzamos a hatsoval.

ennyi

vajk