[Epitesz-barkacs] Gyalu

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 6., V, 23:29:58 CEST

Azt írja a Skil magáról, hogy ilyen, de majd megnézem.
Az előző gyalugépem egy tecso beszerzés volt. Mikor 1-2 óra élettartam
után elkezdett füstölni, kikapcsoltam, és vártam hogy abbahagyja, de nem
hagyta abba, úgyhogy lehoztam a csupafa tetőtérből a lépcsőházba. aztán
amikor még 3/4 óra múlva is füstölt, kezdtem tanácstalan lenni, hogy ez
mitől fog neki elmúlni. Sajnos elhalogattam a visszavitelt, úgyhogy
kidobott pénz maradt. Legkisebb is számít...ugyebár.

Gábor