[Epitesz-barkacs] (kordon)feszítő

Zoltán Bocsi bocsiz at vipmail.hu
2009. Sze. 7., H, 08:17:29 CEST

Az oszlopot lefeszíthetik a húzás irányával ellentétesen, egy a földben
elhelyezett betondarabba erősített vas horoghoz vagy ugyanebben az irányban
egy rögzített tárgyhoz, szerintem. Mi így csináltuk.
Az oszlop húzásiránnyal szembeni kitámasztása csak helyhiány esetén történt,
pl. egy másik oszloppal.