[Epitesz-barkacs] Gyalu

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Sze. 7., H, 11:13:49 CEST

Szia!

A neten rendeltem, a Skil oldaláról volt egy olyan, hogy tartozékok, onnan indultam el. Valami pár euro volt. Meg vettem ogyanott hozzá forgácsgyűjtő zsákot is beltérben jól jött. De szrintem bármelyik bosch/skil kereskedőnél beszerezhető, esetleg kérdezd meg a szervizközpontjukat, lehet, hogy ott is van raktáron.

Szabolcs