[Epitesz-barkacs] Gyalu

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 7., H, 11:36:42 CEST

a hatso talpra teszel egy vonalzot. kezzel forgatva akeshengert nezed, hogy a kes ele eppen belekap, alatta elmegy siman, vagy mit csinal. az a jo, ha eppen hozzaer, minimalisan belekap.

persze ha a gyalult felulet domboru/homoru, az mindenfele gondot okozhat. huzol az oldalara egy egyenest, es eloszor szemre a magas reszeket lehuzod hogy nagyjabol egyenes legyen.

vajk