[Epitesz-barkacs] Gyalu

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 7., H, 13:01:48 CEST

Nem tudom mi a sima és a falcgyalu között a különbség, de pl. ezen az
oldalon:
<
http://www.profikisgep.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=190&Itemid=41

a kisebbet falcnak, a nagyobbat nem falcnak hívják. azt gondoltam, ez
csak valami marketinges dolog, mert a teljesítményen és fogásmélységen
kívül más különbséget nem láttam.

Marógép van, csak gondoltam a gyaluval gyorsabb lesz.

Gábor