[Epitesz-barkacs] (kordon)feszítő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 22:14:32 CEST

Hofferek Attila wrote:

> ...tele puttonnyal a hatadon, kisse csuszos, szitalo esos idoben.
> Elesel, hasra mint a gyalogbeka, a puttony menne tovabb elorefele,
> tarkonvag, aminek hatasara kiharapsz egy fel kobmeter sarat
> foldanyankbol, majd a puttonnyi szolo mindezt jotekonyan eltakarja.

Ha mozgásképesebb lennék, attól, hogy elképzeltem, az asztal alá röhögtem
volna magam. :-))

Megoldás, ha már feszítőköteles módi: nem az utolsó oszlopot kell
kifeszíteni, hanem az utolsó előttit. Az utolsóig csak elmennek lazábban
is a drótok, annyit kell tudnia tartani. Szükség esetén az utolsó és az
utolsó előtti oszlop tetejét valami merev dologgal össze lehet kötni,
csődarab, fadarab... és persze nem 5 méterre kell legyenek egymástól.