[Epitesz-barkacs] burgonya tárolására

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 8., K, 00:06:34 CEST

jhidvegi írta:
> (Ma meg már marhára zavar, hogy jönnek hangosbeszélőkkel, és
> végigüvöltik a napokat a krumplit, hagymát, almát, meg a jóég tudja,
> mimindent árusítók. Még jó, hogy hűtőgépet, tűzhelyet, gázkazánt,

Ez nagyon-nagyon érdekes. Ahol egész nap melóztam, (Budaörs, kertváros),
egy repülőgép néha elment. Olyan légcsavaros, sportrepülő, biztos a
szomszéd reptérről nyomul. Van kakaskukorékolás is. Mérhetetlenül
idegesítettek. Aztán amikor elindultam vissza haza, ahol még lakunk,
(astoria, rákóciút) elkezdtem nevetni magamon. Egész nap kevesebb
zajterhelést adott a kakas meg a repcsi, mint itt kapok 2 perc alatt. Az
a legnevetségesebb, hogy itt is csendnek érzem a csendet, és itt sem
hallok semmi zajt, amikor szervert telepítek, mert az aztán
repülőgéphajtómű a javából :-)