[Epitesz-barkacs] csavar

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Sze. 8., K, 10:09:17 CEST

Üdv mindenkinek!

Van egy elektromos kapunk, amiben szétszakadt egy csavar, ami a motort
kötötte a menetes orsóhoz. Először beletettem egy sima M5 csavart, de csak
kb. fél évig bírta. Az eredeti is az volt, de spéci abban az értelemben,
hogy 24 mm hosszú részen nem volt menet rajta, csak az utolsó 6 mm-en.

Nézem a netet, de ilyesmit nem látok katalógusban, úgyhogy az egyik kérdésem
ez lenne, hogy hol érdemes ilyet keresni Pesten, a másik az, hogy milyen
anyagú csavar lehet ide jó? Nem vagyok benne biztos ugyanis, hogy a végig
menetesség volt a fő gond, lehet, hogy az anyaga nem volt elég strapabíró,
de nem értek a csavarokhoz.

Palasik Sándor