[Epitesz-barkacs] csavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 8., K, 12:38:57 CEST

huh. a lenyeg szerintem, hogy a csavar olcson cserelheto, de ha szarra kopik a lyuk amibe megy, akkor joval nagyobb szopas van. ugyhogy menetes csavart, meg betonvasat meg hasonlokat nem dugdosnek bele.

csavarboltban siman vehetsz olyan csavart, ami nem vegigmenetes. veszel akkorat, amin a menet nelkuli resz hossza megfelelo, es a felesleges menetes reszt lefureszeled rola.

nem latom at, hogy a csavar itt csapkent funkcional, tehat forog rajta valami, vagy siman fix kotest ad.

ha mozog uzemszeruen, akkor rendesen zsirozni kellene es ovni az esotol, portol.

ha fix, akkor gond van. ahhoz hogy elkopjon, mozognia kell. mitol mozog? mi akadalyozza meg hogy rendesen meg lehessen huzni? ha merevre meg lenne huzva, akkor nem lenne gond soha. ha azert mocorog, mert kicsit rugalmas tengelykapcsolokent funkcional. akkro szopo a dizajn nagyon. marad a csavar cserebere, zsirzas, es ha vegul szejjelmegy rendesen, akkor a helyere betenni egy rendes hardys vagy gumipokos tengelykapcsolot.

vajk