[Epitesz-barkacs] csavar

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 8., K, 12:38:57 CEST

Lehet kapni a csavarboltban rozsdamentes acél csavart, szerintem az már
anyagában masszívabb, mint a sima.
Annak idején, amikor hőkezelőben dolgoztam, csavarokat is edzettünk,
naponta tonnaszám. Ha találsz valahol ilyen hőkezelt csavart, vagy egy
mezeit beviszel egy hőkezelőbe, biztos jó lesz. /Csináltunk olyan
csavart is anno, ami acélba önmetsző/

Gábor