[Epitesz-barkacs] vasuti sin a mehbe

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 8., K, 13:32:42 CEST

>pl. betonalapzatba beágyaznám vízszintesen, vagy ha pincét csinálnék,
>a fődémébe beágyazva teherautót is kibírna

ha csinálnék ilyet akkor éppen ez is jó 5let lenne, de már nincs födém
építési problémám meg a járdák nagy része is készen van 20-30 cm
vastagságban
pince meg kilőve, mert volt itt már 1,5 méteren is víz.

> Egyrészt nyilatkozol, hogy a tiéd. (Vidd magaddal az adókártyádat is, mert
> kérni fogják!)

ez elegendő lehet ?

>a leírás szerinti a "kisvasúti sín" lehetett ( pl. úttörővasút, erdei
>vasút, stb )

a talpa 85 a járófelület 45 a magassága 110 mm.

>meg néhány tanú neve, címe (pl. szomszéd), mert az eszénél levő  felvásárló
>kénytelen lenne bejelentést tenni

izé.... ez nem az az ország ahol nem nekem kell bizonyítani az
ártatlanságomat, hanem a másiknak kell bizonyítania bűnősségemet ?

lehet, hogy eltévedtem ?!:))))