[Epitesz-barkacs] Off - kis net oktatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 8., K, 16:10:07 CEST

Dienes Jozsef wrote:

> Tudtommal lehet kábelnetre is vezetékes számot hordozni.

Ha mégis váltok, ezt majd direktben megkérdezem tőlük.

> Viszont Te faxot is szoktál néhanap használni, nem?

Igen ritkán, de tényleg szoktam. Ez egy további kérdésem lett volna, így
most előre veszem: van, aki mobillal tud faxolni. Ehhez mi kell? A mobilom
tud a számítógéppel kapcsolatot tartani, pl tudok sms-ezni billentyűről.
Úgy tűnik, hogy ez már majdnem elég ahhoz, hogy faxolni is lehessen. Igaz,
hogy nem mélyedtem bele. Mi kell még hozzá? Az xp-nek a faxprogiját
használnám.