[Epitesz-barkacs] vasuti sin a mehbe

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 8., K, 16:39:04 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.09.08. 13:32:42 +2h-kor írta:

> izé.... ez nem az az ország ahol nem nekem kell bizonyítani az
> ártatlanságomat, hanem a másiknak kell bizonyítania bűnősségemet ?
>
> lehet, hogy eltévedtem ?!:))))

nem hallottál manapság olyanról, hogy a bírósági szakasz előtt
(tehát a rendőrség nyomozati szakasza ill. amíg az ügyész vádat nem
emel, addig ) előzetesben lehetsz 2 - 3 évig is, és
utána (ha tévedett a nyomozó hatóság) csak akkor jutsz pénzhez,
ha bírósági pert indítasz kártérítésért

szóval (szerintem) nemesen naív lehetsz :-)