[Epitesz-barkacs] magyar gömbcsap csvarfeje

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Sze. 9., Sze, 01:29:43 CEST

Sziasztok!

A szerelvényboltban az eladó eleve úgy ajánlotta, hogy még
újonnan cserélje ki a vevő a csavart :). Megfelelő méretű
oldalcsípő fogóval sztem kicsavarható. (Ez a módszer általában
bejön a kissé rohadt fejű csavaroknál is.). Sztem egyfajta
plomba lehet. A 3/4-es csapomnak mindkét csavarja ilyen, ezt
szereltem az óra elé. Különben a tömítéskészlet nekem nagyon
bejött, a tinédzser csapok kb. tizedáron olyanok lettek, mint
újonnan.

Üdv
pi