[Epitesz-barkacs] homok

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 11., P, 01:14:44 CEST

Hipós homok... hát nem tudom, eléggé érzékeny a babám bőre. Akkor már
inkább valahogy megsütögetni kellene.
De végülis egy slaggal lehet, hogy ki tudnám belőle öblíteni a hipót.
A bajom nem azzal az egy kutyaszarral van, hanem az egész kezelésével,
így nem tudom, melyik részét mikor, hogy szennyezték össze. Persze
mondják, hogy meg kell enni azt az egy marék homokot az
immunrendszernek, stb. De van pl. olyan, hogy a macskapisis homoktól
megvakulnak gyerekek.

Gábor