[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Sze. 11., P, 12:12:54 CEST

> ezt a kettőt hogyan szelektáltad ki a 12-ből?

Semmi extra. Kicsavartam a kb. 4 csavart, szétszedtem és voltmérővel
megmértem az összes cellát. Előtte persze feltöltöttem.

Először próbálkoztam feltöltött kondenzátorral és hasonló trükkökkel, amitől
feltölthetők lettek a cellák, de nagyon hamar elfolyt a töltésük. Végül,
leginkább Hídvégi Józsi írásai nyomán kiókumláltam, hogy nekem leginkább a
rövidzárási áram kell a nyomaték miatt és el leszek 12 helyett 10 cellával
is. Az átkötő lemezek meg jól forraszthatóak, nem magára az akkura
forrasztottam drótot.

Palasik Sándor