[Epitesz-barkacs] darumérleg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 11., P, 14:26:10 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.09.11. 09:06:25 +2h-kor írta:

> 9 tonna? Le akarod bontani a házadat, sé érdekel mennyi erőnél dől
> össze? :-)

annyira azért neeeeem :-)

de a szomszéd utcában végigsöpört orkán (vagy annál nagyobb)
lekapott az egyik tetőről egy kb 8x2m -es tetőszakaszt
szaruállásostól, cserepestől, és repült 50 métert, és ehhez hasonlókat

és a mi utcánkban is lapozgatott a tatai cserepeseken
szóval jobban venném, ha az én tetőm jobb állapotban maradna, mint
a környékbeliek, ha egy égiháborús tornádóféle tépázná
az utcánkat