[Epitesz-barkacs] darumérleg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 11., P, 17:15:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.11. 16:30:36 +2h-kor írta:

> Na de ez nem az lenne, hogy erőmérő szerkezetekkel esel bárminek is neki!

nem is, csak max a konzol tövénél rögzítenék egy kis háziliftet

> Inkább a tetőszerkezet átnézése, pótlólagos rögízítések kiagyalása és
> elkövetése, szélső esetben pedig a cserepek vagy amik vannak, azoknak a

nálam keresztfalakra ültetett szelemenek vannak, szarufák nincsenek
szóval nálam szokatlan lekötések vannak

EF3 (erős), szélsebesség: 219–266 km/h – teljes emeletek tűnhetnek el, ...

ez pl. olyan lehetne, hogy a legfelső emelet koszorúgerendáival függőlegesen
összekötött térdfalak, tetők együtt  emelkednek fel...

szóval jó lekötések kellenének....