[Epitesz-barkacs] homok

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 12., Szo, 01:09:18 CEST

Szerintem meg arról van szó, hogy az ember megtesz, amit tud.
Vannak rokonaim, akik szoktak jönni ezzel az érveléssel, hogy bármikor a
fejedre eshet úgyis egy cserép, minek óvatoskodni. De ha tudod, hogy
valaminek a veszélyét, vagy hibaszázalékát le tudod csökkenteni, miért
ne tennéd meg?

Erre szokott jönni a másik értelmes mondat, hogy nem fogom rettegéssel
tölteni az életemet. 1 bites gondolkodás.

Gábor