[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Sze. 12., Szo, 19:44:18 CEST

Halihó!

szepygab at gmail.com írta:
> Jelöld fel a helyét és egy pontozóval óvatosan pattintsd ki a
> zománcot, akkor nem fog oldalirányban elmászkálni a hegy.
> Fogyj egy közönséges falfúró vidia hegyet és köszörüld (köszörültesd)
> meg élesre, mint ha fém fúrásához lenne. Ezt befogva, csak forgatva,
> nem ütve, nem túl gyorsan forgatva, fúrd át a csempét. utána mehet az
> ütvefúró.

  Ezt csináltam. 10mm-es lyukat fúrtam a csempébe (viszi a sima fémfúrószár
:), mind sikerült is. De ugye ekkor a 8-as vídia fúrószárnak marad körbe 1mm
távolság a csempétől, és az egyik lyuknál talán megugrott valamin, és mivel a
csempét a lyuk körül nem tartotta ragasztó (hanyag módon volt feltéve), sajnos
megrepedt. :(
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor