[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Sze. 12., Szo, 19:53:40 CEST

Halihó!

szepygab at gmail.com írta:
> Ha viszont nem sima gyorsacél fúróval csinálod, hanem keményfémmel,
> akkor az alsó beton felszínébe is bele tudsz kezdeni egy
> bepontozásnyit, hogy ne menjen mindenfelé.

  Nem is azzal volt baj szerintem. Hanem azzal, hogy a 60-70mm hosszú furat
bejáratánál kell ~1mm pontossággal tartanom a gépet... és szerintem ez nem
sikerült. Most nincs máshol gyakorolnom... :)

  Egy tükör elé gondolt üveg kispolc ragasztható esetleg?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor