[Epitesz-barkacs] ez milyen műszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 13., V, 10:33:21 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.13. 07:20:25 +2h-kor írta:

> Ma már nem csavarozzák az akku packokat, hanem összepattintják,
> némelyiket szinte lehetetlen úgy szétszedni, hogy ne törjön valami,
> és összerakás után stabil legyen.

igen, találkoztam ilyennel, de szerencsére az Einhell-es ketyere
még sétcsavarozható

> Minden packra rá kéne gyógyítsál egy csatlakozót is, 16 pólussal,
> utána a szerkezet is lenne egy fél cipősdoboz méretű. Oda az akkus
> gép drótnélküliségének előnye, és mire az egészet megcsinálod,
> nyugodtan vehetsz két másik akkupackot, ajándék fúrógéppel együtt.

egy 12voltos 1akkus ketyere tapasztalataiból kiindulva a 18Voltosból
ami 2akkus, már azonnal kettőt vettem, azonnal meg lett a 4akku :-)

szerencsére a 12voltos talpába belemegy a 18voltos akkupackja
és a 12voltosat pörgettem a 18voltos akksijával is

szétszerelve a motoros részt a sima kefés modell(játék)motor
van benne :-)

a napokban cementhabarcsos falba téglába fúrkáltam 6-os téglafúróval
és bírta :-)  ( hamar lemerül az akksija :-( )

> Mi csináltunk ilyen vizsgálóberendezést, de az egy 30 kW-os
> szünetmentes akkucsomagja volt, 300 V körüli kapocsfeszültséggel,
> melegtartalékkal.

az egy izgalmas lehetett