[Epitesz-barkacs] ez milyen műszer?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 13., V, 16:39:51 CEST

>> http://telectronic.hu/lomtar/100_2808.jpg
>:-)
>A mobilitása azért nem az igazi.

dehogy is nem, belekapaszkodok és oda viszem ahova akarom,
aztán a rajta lévő kb. 5 méter madzaggal még a plafonhoz is jó volt.

az egész úgy indult, hogy az 1994-ben vásárolt akkus fúrómban kb. 2002-ben
tönkre ment az akkupakk.

sajnáltam kidobni a fúrót mert teljesen jó és ráadásul még épeszű logikával
ha az irányváltó kallantyút jobbra tolom akkor jobbra forog ha balra akkor
meg balra forog nem úgy mint a mostani cuccokban, hogy épésszel
ellentétesen.

na szóval gondoltam megcsinálom az akkupakkot, ahhoz kb. majd annyi lett
volna az akku mint egy új fúró, így aztán addig füstölögtem míg az a
végeredmény maradt, hogy a fene egye meg a fogyasztó társadalmat azért sem
veszek se akkut hozzá se új akkus fúrót.

és mivel gyorsan kellett fúrkálnom rátettem egy rossznak vélt autó
akkumulátort, persze azóta már az is tönkre ment, de a szelektíves mellett
egyszer találtam ezt a képen is látható akkut ami szerintem még az autót is
elvinné

szóval így lett riszájszling akkus furógépem.

külön előnye a cuccnak, hogy elég nehéz úgy elpakolni, hogy ne találjam meg
:)))

sőt a létra tetején nincs gond hogyan tegyem le....  egyszerűen leengedem a
drótjánál fogva :)))