[Epitesz-barkacs] recommended PSI

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 13., V, 22:00:14 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.09.13. 18:27:55-kor írta:

> fujd annyira mint a recommended.
>
> ha kivulrol repedezett, attol az meg sokat elmehet. a pacsmagolas semmit nem
> hasznal, de rossz esetben felpuhitja a gumit, es hamarabb kiszakad.
>
> puhara fujva tobbet mozog, gyurodik, hamarabb repedezik. viszont a faradtat
> mar nem fujnam kokemenyre.

általában 2bar-ra pumpáltam régebben a kerékpárkereket
puhara fujhattam eddig, tehát emiatt  repedezik hamarabb :-(

2,5 bar/35 PSI   a "recommended" fajtában 2 darabnál
(kerekenként  max 100kg)

és 40 - 60 PSI  ( 3 - 4 bar) helyett is csak 2bar szokott lenni
(itt az egyik kerékre 160kg terhet kellene bírnia)

Te (mintha spotos) kerékpáros vagy, szerinted ekkora teherre
mennyire lehetne nyomni (ha újat tennék fel)?