[Epitesz-barkacs] recommended PSI

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 14., H, 08:57:49 CEST

hony mekkora nyomasra kellene fujni, foleg attol fugg, hogy milyen szeles az a gumi.

montenbajk jo szeles gumival siman eljar 2 barral. "prasztbicikli" 40mm koruli szelessegu gumival azert inkabb 3 bar a javasolt.

25-30mm szeles aszfaltgumikkal 4-5 bar, ha szamit a sebesseg akkor 6-7, amennyit a gumi bir.

16-18mm szeles gumiju versenybringak 10-12bar.

vajk