[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó berakása

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 14., H, 09:07:01 CEST

a szabvany gerebtokos ajto a legszelesebb reszenel 88cm szeles. 2-3 cm mely a horony korbe, tehat a belso felulete is 82-84 cm szeles. komoly esely van ra,. hogy mindenkeppen vesni kell.

150-es a fal, az ajtotok ha jol emlekszem 12.5. szoval ha meg akarod szuntetni a valyut az ajto korul, mindenkeppen kelleni fog egy csomo takarolec meg miazmas.

en levagnam az ajtotokrol egyik oldalt a kiallo falcot, igy betennem, szepygab altal leirt modon a tokot atfurva csavaroznam, (en csinalnek fenyobol dugot, mert nekem van hozza szerszamom) es utanna ketoldalt annyi takarolecet tennek ra, hogy szepen ratakarjon a falra mindketoldalt.

persze ez megint nem a haztartasi tema, mert ha boltban veszed a gyalult lecet takarolecnek, jo draga lesz, es meg mindig van esely hogy kicsit barkacs kinezete lesz. egy asztalos meg mire kimegy hazhoz, duplazodott az ajto ara.

vajk