[Epitesz-barkacs] Vízmelegítő

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 14., H, 14:44:56 CEST

Nekünk egy kis villanybojler van, akkora ami elfér egy polc alatt, ezen
a polcon van a lavór, amiben kezet mosunk. A bojler kb. 35-40 fokra van
beállítva, így nem kell hideget keverni hozzá, és erre a hőmérsékletre
pár perc alatt felfűt. Amikor elmegyünk, akkor meg áramtalanítom az
egész házat. Egy ilyen kis bojler a legolcsóbb megoldás. Egy zuhanyzásra
pont elég, aztán pár perc után ott az új melegvíz.

Gábor