[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 14., H, 21:23:55 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.09.14. 20:11:21 +2h-kor írta:

> Hali!

> Hát, ha jó minőségű, talán, de ebben a cuccban még igazán korrekt minőségűt
> nem láttam, csupa ilyen lemezből préselt valamit.

az állítólag jókat 16ezerér láttam a neten, én egy lemezből levő kínait vettem
ehhez képest töredékáron,

> Csak vigyázz, mert a megfelelő méretű vezetéket tudja csak blankolni,
> különben belevág a szálakba.

volt már ilyen :-(

> Nekem szokott működni (lehet, hogy villanyszerelők most elátkoznak), hogy
> körbevágom, egész finoman, szinte csak érinti a kés. Aztán meghajlítom, és
> óhavotsan tovább vágom. Rendszerint már magától elszakad ilyenkor, és nem

no, kezdetben én is így próbáltam, de sokszor belevágtam a belső erekbe
emiatt tértem át  a levélben feltett "techikához"

> [...]
> akkor a fenti módszer marad.

> Drótvágó

> Lehet, hogy valami gyertyakábel blankláshoz?

> Ezen én is sokat töprengtem, szerintem csvarmenet-azonosító. Kizártnak
> tartom, hogy egy csavart az a fogó elvág.

> Szigetelt saruk préselésére. A piros-kék-sárga saruk egyre vastagabb
> vezetékekhez való, a fenti értékekhez (mm2). A megfelelő színűt kell a
> megfelelő színnel krimpleni. De ha sok ilyet akarsz, akkor megintcsak jobban
> jársz, ha veszel hozzá megfelelő minőségű fogót, sok szívástól kíméled meg

pláne, hogy 15 -25 Ft egy - egy ilyen érvéghüvely :-(

2,5-ös, meg 4-es drótot könnyebb és olcsóbb (nekem) leónoznom :-(