[Epitesz-barkacs] csúszósaru krimpelése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 14., H, 22:54:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a Hajdú bojlerhez vettem sok-sok évvel ezelőtt ilyen csúszósarus
> csatlakozást,
> olyan szépen volt krimpelve, hogy ahhoz képest ügyetlennek éreztem
> magam,
> a kombináltfogómmal (ónozás nélkül), ónozva is utálom

A szigeteletlent meg tudod forrasztani, úgy jó lesz. Ha kell, húzol rá
előre zsugorcsövet, aztán azt is rámelegíted.

> megpróbálom összepréselni, azután megkalapálom

Az nem lesz jó. Ha nincs hozzá szerszámod, ne ezt használd.
Vagy van mégegy lehetőség: pontosan megmondod, milyen hosszú kanócok
kellenek, a végükre milyen csatlakozó, megcsinálom, és valahogy eljut
hozzád. (Nem viszem el, ahhoz messze vagy.) Vagy van valaki, aki közelebb
van, és van ilyen sarunyomója, és ő megcsinálja.

(Én is magamnak megcsináltam, mert amit lehetett kapni javítókészlet
gyanánt, azt olyan hitványnak ítéltem, hogy nem használtam fel. Mármint a
huzalokat.)