[Epitesz-barkacs] csúszósaru krimpelése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 14., H, 23:34:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.14. 22:54:07 +2h-kor írta:

> A szigeteletlent meg tudod forrasztani, úgy jó lesz. Ha kell, húzol rá
> előre zsugorcsövet, aztán azt is rámelegíted.

> Az nem lesz jó. Ha nincs hozzá szerszámod, ne ezt használd.
> Vagy van mégegy lehetőség: pontosan megmondod, milyen hosszú kanócok
> kellenek, a végükre milyen csatlakozó, megcsinálom, és valahogy eljut
> hozzád. (Nem viszem el, ahhoz messze vagy.) Vagy van valaki, aki közelebb

pl. a nyögdíjasbérlettel elkocogok hozzád, előtted buszmegálló is van,
a www.bkv.hu járatait is összehozom :-)

> van, és van ilyen sarunyomója, és ő megcsinálja.

bevallom, lemegyek a méheshez, meg autóbontásból, stb
a saruvéges drótdarabokat begyűjtöm, a másik végét megónozom
(sorkapocshoz) vagy összeforrasztom (és egy kis szigszalag neki)

persze tudom, hogy a mesterkurzusnál nem díjaznák az ilyet :-)