[Epitesz-barkacs] saru préselése

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 15., K, 19:48:52 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.09.14. 20:11:21 +2h-kor írta:

> Szigetelt saruk préselésére. A piros-kék-sárga saruk egyre vastagabb
> vezetékekhez való, a fenti értékekhez (mm2). A megfelelő színűt kell a
> megfelelő színnel krimpleni. De ha sok ilyet akarsz, akkor megintcsak jobban
> jársz, ha veszel hozzá megfelelő minőségű fogót, sok szívástól kíméled meg
> magad.

a kék színű 2,5-ös  csúszósaruba csak kb 4-5mm -es  letisztított drótvég mehet

az általam beszerzett kínai blankolóketyere viszont csak kb2mm vastag

a boltossal beszélgetve említette, hogy kb 2 lépésben egymás melletti
préseléssel ezt az 5mm-es letisztított véget le tudom győzni

mondjuk 2 kézzel, lábbal lepréselve tényleg nem engedte ki a drótot

kérdés:
kézzel-lábbal helyett (a saru behelyezése után ) lehetne-e  kalapáccsal megütni?