[Epitesz-barkacs] 4mm2-es erveghuvely?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 17., Cs, 10:46:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a piros 1,5 -ös, a kék 2,5-ös, a sárga 6-os
>
> viszont ezen a mesterembernek való ketyerén nincs 4-es
>
> ha lenne 4-es, annak milyen színűnek kellene lennie?

Itt a sor:
narancs: 0,5-ös,
fehér: 0,75
sárga: 1
piros: 1,5
kék: 2,5
szürke: 4
fekete: 6
sárga: 10
zöld: 16
barna: 25
És van tovább is, főleg nem műanyagosban

> most jött a gondolat:
>
> 3db 2,5-ős drót vége kb bele menne egy 6-os érvéghüvelybe?

Ha az fekete, akkor is, mert a tényleges belső keresztmetszet bő
gyökkettővel nagyobb a névlegesnél. Tehát, ha szépen rendezed el a
szálakat, simán belemegy.
De a sárgába hétszentség, mert az ugye 10-es. Annak a műanyagja is jó
eséllyel befogadja a 3 db 2,5-öst. (Ez szokott a szűk keresztmetszet
lenni, hogy a műanyagba mi megy bele. Én pl a 0,5-ösből sokat használok,
de ha 2 db 0,5-öst kell egybe raknom, akkor már muszáj az 1,5-öset
használnom, mert csak annak a műanyagjába megy bele könnyen a két 0,5-ös
szigetelése.)

A climpelő fogóm viszont csak a feketéig jó nyögvenyelősen, az
afölöttieket két helyen nyomom meg egy kerek csőrű fogóval (amivel szemet
lehet hajlítani). A többi a sorkapocs vagy kismegszakító dolga.