[Epitesz-barkacs] egy meres

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 17., Cs, 12:14:18 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Ráadásul újabban vannak spéci kis önkisülésű akkuk is, kicsit kisebb
> kapacitás, de azt megőrzi sokáig. Három típust tudok, Sanyo Eneloop,
> Panasonic Infinium, GP Recyko. Ezek csak 2000 mAh körüliek.

Ha ezt előbb tudom!
Műszerbe kifejezetten ilyesmi lenne jó. Fényképezőgépbe már lehet, hogy
nem olyan fontos.

Múltkor kitaláltam, hogy berakok az elemtartó alá egy kis darab
lézerfóliát, hogy a gép ne fogyassza az aksikat. Ha meg kell, kirántom, és
lehet fotózni.

Az állattya elfelejtett minden beállítást. :-) Szóval ez kilőve, marad a
töltögetés.

Viszont a vérnyomásmérőt átalakítottam. A preset kapcsoló legkisebb
állásához hozzárendeltem :-) némi fóliavagdosással meg huzalozgatással
azt, hogy az aksi teljesen legyen lekapcsolva. Így maradt másik 3 preset
állás, nekem úgyse kell a legkisebb.