[Epitesz-barkacs] 16centis 500W-os

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 17., Cs, 12:26:43 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.17. 12:02:55 +2h-kor írta:

> A hűtőt szarabb hőszigetelni, mert az ajtónál ronda lenne, hátul meg, ahol
> a jó meleg részek vannak, ott elég komoly átalakítást igényelne, hogy
> elférjen a plusz hőszigetelés. Az oldalán talán könnyebb megcsinálni, meg
> a tetején (beépítés). Esetleg lehet trükközni azzal, hogy a hűtendő rész
> zárt légcsatornán kintről kap levegőt, főleg télen. Csak kérdés, hogy ezt
> nem veszi-e zokon a cucc. Vagy ha az egész hűtő kint van, esetleg csak az
> ajtaja nyílik befelé. :-) De asszem ezt is zokon veszi.

egy benti 160 literes Csinár már megdöglött, de egy  25éves (másik) Csinár
már kb 10 - 15 éve a kinti hűtőszekrény
(nyáron természetesen többet fogyaszt, de télen sokkal-sokkal kevesebbet)

hogy a mai dögök hogy bírják, (azaz az észterolaj motorkenő) nem tudom,
de az orosz ásványolajos R11-es működik

(az az érdekes, hogy nyomás alatt -- az R11-es kb 2baron van kikapcsolt motornál --
a hidegben is megy, de a légköri nyomás esetén -- ilyen a kerékpárpöfögtető
kompresszorom --  -2celsiusban már nem indul el, télen be kell hozni az előtérbe )