[Epitesz-barkacs] 4mm2-es erveghuvely?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 17., Cs, 12:42:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> köszi, éppen most merült fel bennem ez a duplásítási gond,
> mert egy 3kW-os ketyere kapcsolójánál a csúszósarunál
> 2db 2,5 -őst kellene összeházasítanom (ott műanyagburkolat nélkül
> nem láttam a műanyag részt, mert a műanyagburkolat kiolvadt)

Vigyázz, oda nem érvéghüvely kell, hanem csúszósaru! Olyanból nem nagyon
van ilyen duplát befogadó, viszont ott a sárga az tényleg 6-os, és bele
fog férni a 3 db 2,5-ös jó eséllyel. Más kérdés, hogy azt mivel szorítod
meg. (Nekem van 2 olyan fogóm, amiből az egyik 6-osra való, a másikat
átalakítottam 10-eshez, sőt, ezzel 16-os csupasz sarut is meg lehet
szorítani. Ezekhez már elég nagy erő kell, és nagyon nem jó a kombinált
fogó meg a kalapács.)