[Epitesz-barkacs] 4mm2-es erveghuvely?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 17., Cs, 15:01:52 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.09.17. 14:21:48 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Bocs, nem akarok akadékoskodni, de szerintem ezek már olyan terhelések, ahol
> nem érdemes barkácsolni, mert jó esetben szívni fogsz, rossz esetben meg
> elég a ház. Szóval szerintem szerezz, vagy kölcsönözz rendes szerszámot!

ez egy gyárilag készült (stiebel eltron) ketyere homloklapján van, 2 kapcsoló,
az egyik 3000Wattot a másik kb 700Wattot kapcsolna (akár egyidejűleg)
230Volton

és a közös drótra  összeházasított csúszósarukhoz összesen 2.5-ős drót megy

már én is hajlok arra, hogy minden saruhoz önálló drót, amit majd arrébb
közösítek

( a gyárilag összeközösített kábelsaru miatt az egyik kapcsoló halála miatt
mindkét kapcsoló használhatatlanná vált :-(  )

no, újra átgondolom