[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 17., Cs, 18:02:13 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Az mondjuk biztos, hogy eddig az összes találmányomat kétkedve
> fogadta.

És ez így is fog maradni. A probléma esetleg akkor kezdődik, amikor
összefutsz egy olyan nővel, aki értékeli ezeket a dolgokat, meg hát új meg
szép meg jó... na akkor vészhelyzet áll elő.

> Pedig olyan korszakalkotóak is voltak köztük, mint a
> ruhapatent piercingként körbevarrva az ember derekára, így nem kell öv
> (-: valós problémára volt ez válasz, egy régi haver nem bírta sem a
> hózentrógert, sem az övet, erre ez jutott eszembe).

A pirszingek csak egyedülálló csajoknak valók (pirszingli). A megoldás
engem is érdekelne, nálam is fennáll a probléma. Jelenleg kantáros
nadrággal oldom meg. (A probléma lényege: vannak anatómiailag kevésbé jól
megkonstruált emberek, akik akár köldöktől lefelé folyamatosan csökkenő
kerülettel vannak megáldva. Sehol egy lokális minimum, ergo csak a
surlódás tarthatja fenn a gatyót, és csak gumis jöhet szóba. Vagy pedig
felkötni a vállakra. Ez a pirszinges módi eddig nem jutott eszembe. :-)
Esetleg tépőzár? Akkor működik természetes módon, ha az inkriminált
területen elegendően szőrös az emberke. Ha nem, akkor szőrbeültetéssel
lehet rajta segíteni. :-)