[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 17., Cs, 21:09:55 CEST

Balázs Bámer wrote:

> A fenti találmányt elmondtam egy biológiában jártasabb barátomnak. Ő
> is tépőzárat javasolt, mégpedig úgy, hogy egy genetikailag módosított
> retrovírussal változtassuk meg adott helyen a bőrt, hogy sűrű gubancos
> szőr nőjön ott.

Na hát szóval a mai fiatalság igen találékony, csak nem jóra használja.
:-)

Ha már retrovírus, miért nem abba az irányba tett javaslatot, hogy a
változtatással egy tök jó alakú ember jöjjön létre, aminek a hatására gond
nélkül tud hordani mindenféle nadrágot?

De lehet valami női jelleget is bedobni. Náluk az van, hogy csípőben a
legnagyobb a kerületük (normál testalkat esetén), tehát ha efölött van a
nadrág öve, akkor nem fog lecsúszni semmiképpen.

Én már annak is tudnék örülni, ha a retrovírussal meg lehetne oldani, hogy
lehet zabálni, nincs has. :-) (Ez egyébként egy baromi nagy találmány
lenne! Aki először hatékonyan, mellékhatások nélkül meg tudja csinálni, az
egy rakás orvosi nobeldíjra is jogosult lehetne.)

A másik, óriási horderejű orvosi-biológiai találmány az lehetne, hogy
rövidre zárni azt az idióta diódát, amit a teremtő beépített a
szervezetbe. Azt, amelyik könnyen beengedi a zsírfejlesztés irányába a
tápanyagot, de bazi nagy ellenállással engedi vissza.

Folyománya: egy kövér embernek szükség helyzetben egyáltalán nem kéne
ennie addig, amíg van zsír benne. :-)) Max némi alapvető tápkiegészítőket,
vitaminokat, vizet fogyasztani, mindezt úgy, hogy nulla éhség, kiváló
erőnlét. A valóságban egy kövér ember tán még hamarabb feldobja a
tappancsát, ha nincs kaja. Szóval a teremtő ezt valahol baromira elqrta.
60 kiló zsírból hónapokig kéne bírni a létet, melót, sportot, sokmindent.