[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 19., Szo, 01:33:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> csak az első 3 napot kell kibírnod (az éhséget), a  4. naptól már
> könnyen megy

Ez mind csak egészséges embereknél van talán így. Én sosem vagyok éhes,
csak elfogy minden erőm, mintha kifogyna az elem. Persze, így is ki lehet
bírni, ahogy a cigány lova. Már majdnem megszokta...

> kb a 6. napnál már 4 emeletet felfelé 2lépcsőnként futottam fel, amikor
> korábban
> egyes lépcsővel a másodiknál lihegve fuldokolva megálltam 5 percre

Na de ez ezelőtt 20 évvel volt! :-) Egészen biztos vagyok benne, hogy ha
ezt most próbálnád, talán még a 6. hónapnál se menne így, ahogy itt
leírtad.