[Epitesz-barkacs] drótok jelzése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 19., Szo, 12:15:54 CEST

láttam már drótvégen műanyag jelzést, amiben betű vagy szám
(vagy számkonbináció) volt, ha  "annyi színű kábel" nincs

szóval 2,5-ös drótnál a barna és kék (fázis,  nulla) mellett
barna-fehér és kék-fehér drót is volt a kábelkötegben

igenám, de pár méternyi "csíkos drótot" nem kíván venni
(nem kap) az ember a nagykerben, a kisker boltokban
meg van a kék, fekete, zöld-sárga

korábban úgy oldottam meg, hogy pl 2 fekete drót esetén
az egyik feketének a 2 végénél (a sorkapocsnál) pl. piros, vagy sárga
vagy fehér szalagot is raktam a drótra pár centi hosszon

ennél jobb barkács drótjelző mód  van még a tarsolyban?
(hogyan oldanátok meg ?)