[Epitesz-barkacs] youtube kerdes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 19., Szo, 13:09:02 CEST

Sőt, az újabb, trendi gépek menüjéből már lehet youtube formátumot is
választani. Azzal eleve olyan paraméterekkel vesz fel, hogy már lehessen
is feltölteni. Már csak a wifis vagy gprs fényképező hiányzik, ami
egyből fel is tölti.
De mintha olyan is lenne, amit a PC-re kötsz, és fel is tölti sk. -de
ebben nem vagyok biztos.

Gábor