[Epitesz-barkacs] 3x1 vs 3x1,5

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 19., Szo, 16:16:09 CEST

többféle MBCU drótokat csupaszítottam és
a csupaszolóketyerével tapasztaltak alapján a
ráragasztott matricára írtam a  hogy 2x0,75 vagy 3x1
vagy amiket tapasztaltam

ez mindaddig csodás, amíg tegnap 3x1,5-öset
pucoltam, és a piros érvéghüvely is passzolt rá

ma egy másikat 1-esnek tapasztaltam (és mára már
elfogyott a piros "etalon" érvéghüvely is)
és az 1-esnél nem szaggatta meg a drótszálakat
de egymás mellé rakva a tegnapit, mégis ugyanolyan
méretűnek találom  :-(

a sacimetriához képest pontosabbnak gondolnám a
csupaszolóketyere reagálását, de most
már csak az érvéghüvelynek hihetek :-( ???
( van amikor fél évig sem drótozok, ezért gondoltam, hogy
csinálok egy mintakollekciót, de most ez is megingatott :-(  )

hogyan tudnám "istenbizonyra", hogy 1-es vagy másfeles?