[Epitesz-barkacs] 230Volt +...% Ă©s -...% ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 19., Szo, 17:05:19 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.19. 16:44:47 +2h-kor írta:

> Az, hogy a tanya végén laksz.
> Legalább is a hálózati topológia szempontjából.

az oszlopos szakaszolók alapján nem tudom eldönteni,
hogy egy 600m távolságban levő 20kV/400-as trafótól
vagy egy másik, 700m -es 20kV/400-as trafóhoz vagyok kötve

a 700m a tanya vége? pedig pár éve oszlopcsere is volt
az utcában  és kábelkötegesre cseréltek mindent :-(

vagy már a 20kV is "tanyavégi", és csak 19kV jön a faluba?