[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 19., Szo, 19:12:23 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Így van, csak itt jön az agyi eldőlés: baromi nehéz egy 185 kg-os
> embernek váltani, hogy ezentúl mozogni fog :-(

Ez nem olyan nehéz, a nehéz az, hogy mit mozog. Hallottam már olyan
szöveget, hogy "ha én ilyen kövér lennék, addig szaladnék, míg el nem
hagynám...".

Na, ha az apja lenne az illetőnek kövér, kísérje csak el ne futásra, csak
gyaloglásra. Valami lájtos emelkedőn, de legyen nála mobil, hogy ha az
öreg nagyon kitartó, és a végsőkig feszíti a húrt, majd összezuhan, tudjon
mentőt hívni. És nem árt, ha újraélesztésből is vett valami leckét.

Aki fiatal és sovány, egészséges, az el se tudja képzelni, milyen szarul
lehet lenni, ha az ember túlhajtja magát. És ez még nem futás vagy
hegymászás!! Ez csak gyaloglás!

Meg amiért a teremtőre neheztelek: úgy ki tud fogyni az "elem", hogy volt
már, hogy filóztam rajta, hívok segítséget, mert már a leglassúbb tempóban
(szinte tyúklépés) is volt, hogy úgy éreztem, nem fog menni hazáig. Aztán
csak valahogy kibírtam. 20-30 évesen nem gondoltam volna, hogy ilyen
állapotba is fogok valaha kerülni.