[Epitesz-barkacs] ELMÜ szakaszoló Re: csoda Re: 230Volt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 20., V, 09:39:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.09.20. 08:51:12 +2h-kor írta:

> oké, majd figyelgetek

a szakaszoló mellett van egy zománcos adattábla
a "főutca" (ahonnan lecsatlakoznak) felé van 6,2
a mi utcánk felé 1,8  (mindkettő szegecselt lemezkékkel)
és a mi utcánk felé egy kisebb zománcoson "80"

összesen 12ház felé jön a  3fázis+1nulla
bár vannak 1fázisosak is és 3fázisosak is
és gondolom a fázisonkénti "6 házhoz" (3fázis x 6ház = 18 is lehet )
(cikk-cakkban kötve az 1fázisosak)

és a 80-as számmal zománcozott talán 80A-re utalna?