[Epitesz-barkacs] sötét utca

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 23., Sze, 11:16:59 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> közvilágítási gondok a mi utcánkban
> ( a "székesfővároshoz" csatolt Pestszentimre falunkban)
> a Napló u - Szigeti Kálmán sarok
> este 1 órával később lesz bekapcsolva és
> hajnalban 1 órával hamarabb lesz kikapcsolva,
> mint a környék összes világítása, tehát a falu 100kapcsolójából
> csak a "mi" kapcsolónk lett "elmacerálva"

Hogy soha semmi nem jó senkinek sem!
Itt pl még fent van a nap, amikor bekapcsolják a közvilágítást, amivel
direkt engem bosszantanak. Elmennék egy kellemes alkonyattáji sétára, de
mielőtt besötétedne, már a pofámba világítanak ezek a kubaszov
vallatólámpák. Neked meg pont az a bajod, hogy későn kapcsolják be ezeket.
Ahelyett hogy örülnél neki.... :-)

> korábban már sikerült "visszakapcsoltatni", (másnapra már megint
> rendesen ment,
> majd megint visszamaceráltathatta valaki) és csak az a papírkám, amire

Lehet, hogy egy magamfajta, aki szeret alkonyatkor elmenni sétálni, és
rühelli, ha képenvilágítják indokolatlanul. Néha nagyon szép tud lenni az
ég ilyenor, teljesen értelmetlen bekapcsolni az amúgy is túl erős nátrium
lámpákat.
Már azt sem értem, miért kell ennyire pocsékolni az energiát.
Megfigyeltem, hogy egyes fiatalok hazafelé menet olvasnak az utcán. A
francba, ekkora fényár szükséges? A fele, harmada is elég lenne ahhoz,
hogy mindent lehessen látni, ami kell akár gyalogos közlekedéshez...

Továbbá azt sem értem, hogy ezek miért nem csak az utat világítják meg?
Miért kell a házakat is tetőig pofánvilágítani? Akik ilyenben laknak, azok
csak leeresztett redőny mögött tudhatnak aludni, ha ott van a hálószoba.
Biztos vagyok benne, hogy sokan nem kedvelik ezt a kéretlen bevilágítást.
Persze biztos sokan meg igen.

Szóval akkor miért vagy annyira kiakadva? Te is szeretsz az utcán
gyalogolva olvasni folyamatosan úgy, hogy még egy kis idő se maradjon ki
naplemente táján?