[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 24., Cs, 14:34:29 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.24. 12:56:26 +2h-kor írta:

> Na jó, nekem vannak egyforma GE lámpáim, az a csavart üvegcsövű, 23W-os
> (amúgy tök bevált, nem ment tönkre még egy sem). Ezekkel kipróbálom, hogy
> változik-e a fényerő. Nem kell trükköznöm sem, mert van itt toroidos táp,
> egyből látni fogom, ha tekergetem. Aztán majd szólok, hogy mi az ábra.

előre is köszi

> Íróasztalhoz is ilyet vettem, csak a pici, 9W-osat, mert a 23W-os sok
> volt. Na ez aztán egész nap égve maradhat.

az én 23Wattos philipsem egy picivel jobbat ad, mint a 100Wattos
hagyományos (nem csoda, mert 125Wattos hagyományost rajzolnak a dobozára)

viszont  210 volton is és 225 volton is arányosnak éreztem, emiatt
gondoltam hogy a 210voltos hagyományos égőhöz viszonyítva sokkal
nagyobb fényerőt kellenen adnia, ha a fénycső fényárama fesz.től
független lenne

igaz, csak szubjektív véleményem van